Bursa Valiliği, artan hava sıcaklıkları ve yükselen orman yangını riski nedeniyle yeni önlemleri duyurdu. Bu kapsamda, 20 Haziran-15 Ekim 2026 tarihleri arasında ormanlık alanlara girişler yasaklandı. Ancak belirlenen mesire alanları ve tabiat parkları, alınan yasak kararının dışında bırakıldı.