Türkiye’nin genç dostu şehirlerinin buluştuğu “I. Genç Dostu Kentler Yönetişim Zirvesi”nden Denizli’ye ödül geldi. Denizli Büyükşehir Belediyesi, gençlerin ihtiyaçlarını merkeze alan ve katılımcılığı teşvik eden çalışmalarıyla “Genç Dostu Kent: İyi Yönetişim Teşvik Ödülü”ne değer görüldü.