DSP Keşan Olağan Kongresi’nde tek listeyle seçime giren Hasan Nalbantoğlu, yeniden ilçe başkanı seçilerek güven tazeledi. Kongrede ayrıca yeni yönetim kurulu üyeleri de belirlendi.