Keçiören Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan, Keçiören Belediyesi’nde staj programını başarıyla tamamlayan meslek lisesi öğrencileriyle bir araya geldi. Gençlerle pasta kesen Özarslan, öğrencilere sertifikalarını da takdim etti.