Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, İstanbul’un simge yapılarından Sirkeci Garı’nın özgün mimarisi korunarak yeniden bir kültür, sanat ve yaşam merkezi olarak düzenleneceğini açıkladı.